Dla naszego Klienta, lidera rynku zarządzania dokumentacją, korespondencją oraz integracji systemów IT, poszukujemy osoby z pasją i doświadczeniem na stanowisko:
Specjalista ds. Handlowych
Nr ref: 210409_SH
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
- Realizacja sprzedaży produktów i usług Spółki w Regionie w ramach powierzonego budżetu
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji biznesowych, a w tym:
- Tworzenie bazy potencjalnych Klientów w oparciu o dostępne źródła (np. Internet, prasa, własne kontakty)
- Poszukiwanie informacji dot. ogłaszanych przetargów oraz przygotowywanie dokumentów przetargowych
- Umiejętne dopasowywanie oferty do potrzeb Klienta oraz zapewnianie doradztwa w zakresie rozwiązań optymalizujących zarządzanie korespondencją oraz obieg dokumentów
- Przygotowywanie planów i raportów wyników pracy
- Bieżące monitorowanie rynku urządzeń kopiująco – drukujących
- Współpraca z innymi działami (np. z Działami Serwisu i Logistyki oraz Działem Magazynu) w celu zapewnienia dobrej obsługi Klienta
Wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B (doświadczenie w sprzedaży urządzeń biurowych, nowoczesnych technologii lub rozwiązań IT będzie atutem)
- Podstawowa wiedza w zakresie urządzeń kopiująco - drukujących
- Skuteczność w umawianiu spotkań handlowych i negocjacjach
- Profesjonalizm w kontaktach biznesowych
- Zorientowanie na osiąganie założonych celów handlowych
- Otwartość na ciągłą naukę i poznawanie nowych zagadnień technologicznych
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu
Klient oferuje:
- Dobrą atmosferę pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę i wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od wiedzy i doświadczenia
- System premiowy uzależniony od osiąganych wyników
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Pakiet socjalny (opieka medyczna, program sportowo- rekreacyjny OK system)
- Szkolenia produktowe i handlowe